tisdag 14 januari 2014

Tankar från sovrummet.


Idag jobbar jag från sovrummet. Äter frukost och dricker kaffet här på min 
nya favoritplats. En olustkänsla från igår dröjer sig kvar. Något som inte 
får hända hände ändå.

Jag köpte tulpaner efter dagislämning, mina första för i år. Och handkrämen från 
L´Occitane doftar så mycket citron att den är beroendeframkallande. Min kalender 
är jag också beroende av och jag måste skriva ner precis allt för att minnas.

Jag tänker mycket på bloggens form just nu. Inser att min egen saknar kontinuitet 
och tydliga kategorier... jag kör mest på känsla och ibland verkar det
bara rörigt kan jag tänka.

Nu när mer tid kommer att finnas tänkte jag skärpa mig lite på den punkten.
Så jag frågar Er: vad önskar ni här på Så fint jag vill under våren?
Jag blir verkligen jättepeppad av att höra tankar och önskemål, stora och små. 
Om ni vill.

Och Tack för alla fina ord igår. Det gör mig så glad och tacksam.

kram <3

11 kommentarer:

  1. Jag vet att det ju är lite smått frustrerande och luddigt att få höra "det är bra som det är". Men tror det är det som är grejen med din blogg, älskar när inläggen är en salig blandning av tankar, buketter, små stilleben och inredning. Så är det bara :)

    SvaraRadera
  2. Har du målat byrån själv? Ser ut som en sån himla fin smutsrosa nyans!

    SvaraRadera
  3. Hej Nanna! Så fint ni har det! Kikar ofta in här hos dig och får mycket inspiration, även om jag är usel på att lämna kommentarer. Jag tycker i alla fall att du hittat en bra blandning mellan inredning och barn/privat här på bloggen.
    Hoppas du får en härlig vår och att den kommer tidigt i år.
    /Christel

    SvaraRadera
  4. Hej Nanna, jag tycker att du gör det väldigt bra när du "bara" går på känsla! Så vackra bilder och fina funderingar ur livet....Jag är ofta här och inspireras!
    Helena

    SvaraRadera
  5. Men bloggen är ju du! Jag saknar inte strulktur och har aldrig upplevt den som rörig. Tvärt om, väldigt konsekvent i stil och uttryck. Alltid personlig och vacker.
    Kram fina!

    SvaraRadera
  6. Hej fina du
    Skönt att du får tid att reflektera. Jag tror att du tänker att det måste finnas en struktur...för att vi kommer från en sån värld på många sätt. Arv, miljö och jämförelse kanske. Utgår från mig själv och vi är lite lika :)
    Släpp det, kör på din intuition och härliga kreativa blogginlägg är ju du!!
    Kram Josefine

    SvaraRadera
  7. Fina, vad hände igår som inte fick hända? Hoppas allt är bra nu i alla fall. En kaffe du&jag nån dag vore fint tycker jag. Kram /Malin

    SvaraRadera
  8. Jag gillar din blogg precis som den är, så fortsätt att köra på känsla. Det är lite din grej tycker jag! Bloggar med tydliga kategorier och kontinuitet finns det gott om så kör på sin grej.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Så man skulle vilja veta - ja - men samtidigt är det så med saker man tycker om. Man bara tar emot det som kommer. Tacksamt. Fortsätt du som du gör. Tycker om det.

    SvaraRadera
  10. Fine, fine billeder. Et dejligt soveværelse du har og forstår godt at du opholder dig i det rum :-)
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  11. Tänk att det tagit sådan tid för mig att hitta hit. Nu stannar jag. Lägger bland favoriterna. Och så sparar jag grå färgtips till nytt sovrum. Tack. För att du delar,

    SvaraRadera