fredag 6 december 2013

Om pappslott och valar, trädjur och lite känslor..


 
Det kändes som om vi inte alls var vänner idag, kameran och jag. Och efteråt
lämnades jag med samma känsla som när man försökt förklara för någon
hur man mår. Någon som inte förstår.
 
Så idag blir det bilder från lite här och var med lite länkar och tips fastän
det inte riktigt var tänkt så.
 
Pappslottet är så himla fint tycker jag. Älskar att det är så enkelt och ändå så fint
med vackra detaljer i varje litet rum. Och om man vill kan man
pyssla, rita, glittra och måla på det. Ett julklappstips helt klart, till någon mindre.
 
 
Och om du gillar valpostern ovanför? Då finns en fin liten give away också
fram till söndag.
 
Räven och kaninen är jag lite förälskad i, men mer om det en annan dag.
Hoppas att din helg blir som du önskar nu.
hej hej.
 

1 kommentar:

  1. hej fina du,
    ibland är det så, på senaste tiden känns det så mest hela tiden för mig. att jag inte drar jämt med min kamera. oh well!
    kramar till dig, och önskar dig en himla fin helg!

    SvaraRadera