söndag 29 december 2013

Lite om julen.


Vi firade jul med min systers små tvillingflickor, dom allra sötaste.
Paketen var inslagna till största delen i utervunna presentpapper och
begränsade till ett fåtal.
 
Kolan var smaksatt med kokos och polka och min dukning vad inspirerad av
Johannas jobb för IKEA. I det fina stjärnpaketet låg ett tält till barnen.
En sänghimmel eller den mysigaste kojan.

Lillasyster fick en röd kofta som farmor stickat. Bland det finaste att få om
du frågar mig. Vad jag fick kanske visar sig en annan dag.

Nu är vi ensamma hemma, lillasyster och jag, och vi tar oss tid att prata färdigt
om saker och förbereder oss lite inför nyår som ska firas mycket
stilla här hemma.

Önskar jag dig lugna och sköna dagar nu trots strilande regn.

2 kommentarer:

  1. Åh, samma stjärnpaket låg under vår gran. Och innehållet hänger nu i lillebrors rum, så himla mysigt!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt ni verkar ha haft det! Och den där sänghimmeln är ju så underbart fin, den har jag kikat på många gånger. Så mysig!

    Kram

    SvaraRadera