tisdag 26 november 2013

Snart Basar igen... Några favoriter.



Anive for the minors. Det är hon som står bakom regndroppsbyxorna
och kanin t-shirten. Två plagg som jag är kär i. Och så är hon så himla trevlig också.
 

Lisa-Marie som bor som i en saga och viker dom finaste pappersbollar
och tranor i mönstrat papper som hon designat själv.
 

Det är Drömma. Min vän Lotta som jag inte träffat på alldeles för länge.
 

Hon har hand om caféet. Det charmigaste. Lovar.


Det är Mackapär.
 

 Kreativa Ulrika som gjort en siklöja av hundratals prickar i svart och pastell.


Och så jag.
 

 Jag tänkte sälja min ledsna kanin och ett regn över Zizustadt. Release!
 
Och så kommer det så klart en massa andra kreativa människor som jag är nyfiken på.
Hoppas att du vill komma till Basar Julmarknad på söndag.

 Ps. Storgatan 3, Göteborg, kl 12-15
 

1 kommentar:

  1. Jag älskar din bild på min fisk <3
    Och basaren kommer ju bli underbar. Next time!

    SvaraRadera