tisdag 8 oktober 2013

Lite om sovrummet.

 
 
Nu är väggarna klara och vi ska göra det där som jag tycker är roligast. Fixa fint. 
Jag blev så inspirerad av Johannas val av färg att jag tog samma.
Färgen kommer från Jotun med nr S 3005-G20Y.
 
Ni som följt min blogg ett tag vet kanske att vi hade barnrum här innan.
Nu har barnen fått vårt stora sovrum och vi har ett eget litet rum i den inre hallen.
Bäddsoffan heter Friheten och kommer från IKEA. Den här lösningen blev faktiskt
mycket bättre än jag trodde.

 
Just nu har jag oändligt långa listor i huvudet på saker jag inte får glömma.
Dags att skriva ner dom igen. Verkligen. Och idag vaknade jag med en sån där
migräntendens som jag hade så mycket av i våras. Så att äta och dricka, vila och
träna regelbundet får också stå på listan.
 
 
Nu måste jag gå igenom mailkorgen innan lillasyster vaknar...
Fin tisdag!

2 kommentarer:

  1. fredagskram!
    på blixvisit i sverige. åH! älskar färgerna, luften, familjen....

    SvaraRadera