måndag 30 september 2013

Hej Måndag!


På måndagmorgon hinner man leka ganska länge innan förskolan och kaninen fick
också vara med på ett hörn, i alla fall en stund.


 Här hemma är det så sanslöst rörigt, stökigt, smutsigt och kaosigt efter omflyttning av
rum, målande och tapetserande.
 
Ingenting har riktigt hamnat på rätt plats än och jag har svårt att få ihop mina två jag...
Den som vill plocka, städa upp, lägga till rätta och göra färdigt.
Och den som bara vill sitta på golvet och leka och strunta i allt omkring.

Favoritbyxorna just nu kommer från Anive for the minors, och mobilen, den som man
blir lycklig av, den kommer från min vän Mackapär.
 
Ha nu en finfin måndag. Och tusen tack alla ni som kom fram och sa hej på
Basaren. Det betyder så mycket <3
 

4 kommentarer:

  1. Jättemysiga bilder som vanligt! Har också en sådan dag där jag slits mellan att behöva plocka undan i röran här och att leka med barnen, försöker få gjort lite av båda :) Varifrån kommer den fina klädställningen med barnkläder? Hälsningar Josefine

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag blir så glad! Klädställningen kommer från indiska.... fast några år gammal.

    ha en fin kväll nu

    SvaraRadera
  3. Den där mobilen är så himla härlig! Finaste färgerna.

    SvaraRadera
  4. Oj vilka fina regndroppsbyxor! Precis vår stil, supersöta! :)

    SvaraRadera