torsdag 8 augusti 2013

När Elsa kom.

 

Hon kom in med ca tio kassar, några resväskor och ett stativ under armen, i
rosa klänning och röda läppar och massa härlig energi.
Ganska precis så som jag föreställt mig. Både helt naturligt och lite
nyp mig i armen vad är det som händer just här och nu.
 
Exakt vad det resulterade i får du veta först om något år. Men jag har sugit i mig
både kloka ord och tittat hur hon gör och efter sig lämnade hon den underbara
pudriga buketten, massor av ny inspiration och en och annan
loppisgrej.
 
Tack Elsa för en fin och annorlunda dag.
 
Idag lyssnar jag om och om igen på Brothers among Wera och tycker att du
också ska lyssna på Land of free.
 

6 kommentarer:

  1. Ni är så duktiga och kreativa båda två, ska bli kul att se vad det blev (även om väntan blir lång... :)

    SvaraRadera
  2. Ja men alltså! Lite overkligt kan jag tänka mig. Så fina bilder, det ni har gjort ihop kan bara bli magiskt. Men ett år! Jag kan inte vänta ett år! :)
    Och energi, jag längtar efter mer energi!
    Var hittade du fina rosa pläden? Jag skulle vilja ha ett rosa överkast/en pläd till sovrummet.

    Världens största kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! nu rodnar jag... så himla fint sagt <3
      Vi får ge varandra energi genom hösten - vi kommer på något!

      Pläden är numero74 och köpt hos Mokkasin i vanlig ordning:) Jag älskar den!! Den är så himla mjuk och enkel men känns samtidigt lyxig. Slå till på en sån tycker jag.

      Lika mycket kram tillbaka

      Radera
  3. I love your home so much!!!

    x

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt det låter! Är också spänd på vad det blir för något, men absolut blir det något helt fantastiskt.

    Ditt hem är så himla fint!!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt kul att Elsa var där. Tycker hon är så fin och sprudlande. Ska bli spännande att se vad det blir.
    Ja ni är verkligen kreativa och har mycket inspirerande bilder. Kram

    SvaraRadera