fredag 23 augusti 2013

Fin fredag!


Blomsterbutiken på vår gata är av det mer oinspirerande slaget, så det är lite av en utmaning
att gå in där och försöka plocka ut och kombinera något som känns bra.
 
 
Storebror fick en trana och en massa omtänksamhet med posten. Från någon som vet precis
hur det är att vara liten men ändå inte minst.
Omtanke av det slaget gör mig så himla glad inombords.
 

Jag glömde visst att det var fredag för en stund, så något gott till kaffet fick jag inte med
mig från affären. Hittade lite blandat från gömmorna som nog är mer fint än gott....
Fast ingefärskulorna är underbara.
 
 
Blommor lite här och var gillar jag liksom att ha tvålar i en gammal askkopp av marmor.
Jag fick min av Elsa.
 
 
Det där diskmedlet från Laura Ashley fick vi i julklapp och det luktar helt vansinnigt gott.
 

En stor bukett blommor och fin fredag till dig!
 

2 kommentarer: