måndag 19 augusti 2013

Barnrumsinspiration och höstinspiration.

 

 

 
 
 
 
 
Källor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Sitter och letar inspiration till barnens rum. Jag tror det lutar åt fieldstone eller gray owl
på väggarna. Tycker det är himla svårt när det slutgiltiga valet ska göras. Jag är sugen på
att måla golvet vitt men har inte vågat säga det högt än.
 
Madrasser, kuddar och tyger i en salig blandning och så den lilla dagbädden.
Den vill man ju bara ha! Eller hur? Det sköna, lite trassliga och operfekta hos bobochoses
gillar jag! Och minnetonkas till lillan och en stor vägg att rita på.
 
Det känns rätt okej om hösten tänker komma nu. Jag kollar åt både höstkläder
och färger märker jag. Tror det kommer bli en bra sådan.
 

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att inreda barnrummen. Tror det kommer bli kanonfint! Vita golv är ju en dröm.

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  2. Jag älskar sängen med alla madrasser. Så himla fint. Kan tänka mig att det skulle man kunna göra fett snyggt som en soffa, olika tjocka madrasser staplade på varandra.

    SvaraRadera