söndag 9 juni 2013

Lite fått och köpt...


Jag fick presenter från flera håll. Lottas tygkasse som jag sett flanera runt i
Paris i dagarna.
 
Och dalahästen, från en väldigt betydelsefull, som en påminnelse om var jag
kommer ifrån. Fint.
 
Jag tappade mina andra par, mycket älskade solglasögon... och köpte ett par nya,
Komono hos emma & malena.
 
Och jag funderar på om jag ska köpa en till Gutematta. Den är ju så fin att jag
skulle kunna ha en i varje rum. Trist kanske?
 
Och så har vi varit på bästa Håkan, ätit glass i solen och köpt värdens
finaste kepsar till barnen. Men dom får jag visa en annan dag.
 
 


8 kommentarer:

  1. Åh vad jag gillar kassen - ursnygg! Och vad bra det var igår. En kväll att minnas. Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen snygg kasse!

    Ha så gott!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Älskar kassen! Och mattan är ju verkligen superfin inte trist :-) Ha en fin dag. Kram Elina

    SvaraRadera
  4. Var har du köpt dom fina byxorna du har på dig? Så fina:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom är från Hm! Nya, så kolla där. Har visst varit strykande åtgång på dom dock..

      Radera
  5. Du har alltid så fina bilder! Bor just nu helt mattlöst och det känns ju tråkigt, var kan man hitta en sådär fin matta som på sista bilden? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack tack snälla <3 Kom på att jag ju glömde länka till mattan! Den kommer från åhlens. tycker dom har en del fina mattor och till bra pris, så kolla där! kram

      Radera