söndag 19 maj 2013

Lite Instagram på sistone.



När man tittar på senaste månadens Instagram känner man våren, eller hur?
Jag blir lite gladpirrig inombords av alla blommor och prickar.

Det har varit barfotafötter och träd i blom. Jag och lillan var blåprickiga en dag
och vi bjöd på jordgubbar och körsbär en brunch. Storebror fick nya skor 
och hjälpte mig flitigt att fylla vårt nya hyllsystem. Jag köpte en
gammelrosa tyllkjol på loppis och lillan har kryptränat så nu
kan hon.

Jag instagrammar mycket mindre nu förtiden. Ganska skönt eftersom jag
ständigt strävar efter närvaro i stunden, speciellt med barnen. Men om du vill
följa mig där så heter jag  @nannakerstin.

En av mina läsare har visst problem att få upp min blogg på bloglovin,
är ni flera som har problem med just min? Får kolla upp det i så fall.

Ha en fin söndagkväll nu och kolla in Fabrikens söndagsbilder.


3 kommentarer:

  1. Så himla fina bilder, alltid lika inspirerande både här i bloggen och på instagram. Och tack för din fina kommentar inne hos mig, så glad att du gillar mina illustrationer! Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Kul att se dina instagram bilder här. Mycket vår och nu sommar - härliga tider. :) Kram!

    SvaraRadera