måndag 20 maj 2013

Från sovrummet och köksbordet.


 
Jag började plocka fram saker till ett moodboard. Hur jag vill
ha det i ateljén. Men något annat kom emellan och jag flyttar om lite på
väggarna.
 
Carl-Johanstolen fick komma ner från vinden. Sitsen är bedrövlig
och jag ska försöka klä om den. Och där på skåpet ligger ju mina kuddar halvfärdiga.
Väldigt typiskt mig.
 
Jag har kaniner på hjärnan och längtar till jag får flytta in
i lokalen nere på gatan. Någon undrade om man kan komma förbi
och köpa en karta sen. Självklart, absolut kan man det. Bara vi bestämmer
när eftersom lokalen inte står öppen alltid.
 
Dags att väcka lillasyster för att hämta storebror.
 
Kram och fin måndag i sommarregn.
 


2 kommentarer:

  1. åh dina skatter är så himla fina där på picnic i det gröna,
    underbara bilder, ta med kameran ut ofta! :)
    kramar

    SvaraRadera