tisdag 28 maj 2013

En fin dag.


Det är min dag idag.
Jag känner mig varm inombords när jag tänker på storebrors sköna
sång på morgonen och hur väl pappan vet vad jag tycker om.
annacate kom hit och satt på min balkong och vi pratade om
bra saker och framtiden, med bubbel och annat. Hon vet också så väl vad jag
 tycker om. Jag tänkte att det var dina färger sa hon,
och hon har ju så rätt.
Samma färger som lillasysters klänning ungefär. Min favorit.
Hon kryper målinriktat nu. Gillar att gräva i tidningskorgen under bordet
som ni ser...
Och nu serveras vin och tapas på balkongen och jag
ska svepa in mig i en filt. Så vi ses imorgon.
Fin kväll <3

3 kommentarer:

  1. Det låter ju verkligen helt underbart! Grattis i efterskott!

    Och så måste jag återigen säga att jag älskar din blogg. Dina bilder och färger, dina tankar och ord. Så inspirerande!

    Kram

    Ps. Lillen älskar också att riva i lådan där jag förvarar tidningar. De åker ut x antal ggr om dagen. ;)

    SvaraRadera
  2. älskar de där små fötterna <3

    SvaraRadera