måndag 1 april 2013

Instagram Mars.


Mars var en månad då jag åt väldigt mycket blodapelsin.
Jag njöt av flera långa helgfrukostar, gick mest runt i samma tröja och fotade 
mig och lillan i spegeln några gånger. En helg åt vi tacos på luftballongsporslin två dagar i rad 
och  jag köpte nya vårskor och drack vin själv på hotell en eftermiddag.
 Jag vann en poster från Elina Dahl, vi dukade med småblommigt porslin och bjöd på våfflor
 och fick se vårt hem hos Lovely life. En eftermiddag försökte jag inspirera till lite påskpyssel 
(med en överbliven kvist från balkongen...) men det gick sådär.

Nu är det april och vår inom mig. Imorgon börjar vardagen igen och 
det gillar jag. Ses då.

Ps. Om du vill följa mig på instagram så heter jag nannakerstin där.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det är så skönt med Instagram som oväxling till den vanliga systemkameran - avslappnat på ett helt annat sätt och ett bra komplement. :-)

    SvaraRadera
  2. Åh det är jag som tackar för en fantastisk blogg! Du tar så otroligt fina bilder, Nanna. Keep up the good work!

    SvaraRadera