torsdag 7 februari 2013

Om kartan, planer och byxdressen.


Idag njuter jag av alla blommor här. Att huvudet är normalt igen och att hemmet är städat.
Jag tänker och spånar mycket på kartprojektet.


Jag har så många idéer att hjärnan nästan kokar över lite. 
Någon föreslog tapet. Och jag svävar iväg
i tusen riktningar. Fast mest är det bara roligt förstås.


Jag och O har också en gemensam idé som vi skissar på, men det kommer nog dröja innan 
jag kan avslöja vad det är. Men det har lite med kartan att göra.


Och byxdress. Vilket bra plagg. Jag skulle kunna gå i byxdress alltid. Perfekt amningsplagg
också när det är knappar där fram. Tjusigt. Att slippa dra upp tröjor och så.


Just den här är ett lån av en kär vän, drömmaren och filmaren Josefine.
 Det var förresten hon som var statistansvarig i SVT's nya serie Molanders.
Kul att äntligen få se vad hon har sysslat med hela hösten.

Hoppas du har en fin torsdag.

1 kommentar:

  1. Så fint! Kul med kartan - otroligt vackert. Ska bli spännande att se vad du gör med den. :) Kram!

    SvaraRadera