onsdag 23 januari 2013

Tre frågor på kvällskvisten.


1. Var är din vackraste plats?
2. Vart är du på väg?
3. Och vad gör dig stolt?

Dom frågorna ställer Krickelin till sina läsare och jag väljer också att svara på frågorna här på 
Så fint jag vill.

Den vackraste platsen är svår att svara på tycker jag. Men en av dom är den lilla staden 
Riva norr om lago di garda i Italien. Vackert vid sjön och dramatiskt med de höga bergen omkring. 
Där var vi för några år sedan, innan barnen, och det är en resa jag sparar i hjärtat.

Jag vet inte vart jag är på väg riktigt. Bara att jag håller på att lämna det 
beteendevetenskapliga bakom mig för att satsa mer på det kreativa. Jag önskar mer färg, 
form och fotografering i mitt liv, och en ny utbildning.

Min mamma berättade jag ju om i förra inlägget. Allra stoltast måste jag ändå säga 
mina barn, trots att det kanske låter uttjatat. 
Mina barn <3 jag är alltid otroligt stolt över dem.

Fotot är taget av samma Kristin en dag i Augusti förra året, 
när lillan ännu låg i magen.

3 kommentarer:

  1. Hej fina! Vilka fina inlägg du gjort. har läst nedåt lite och håller med om januarideppen. och vad roligt med din mammas bok! vet du! min mamma har också skrivit och gett ut en bok för några år sedan och skriver nu på en ny. visst blir man glad och stolt*
    Ska också fundera på dessa frågor lite tror jag bestämt. tycker du skrev så fina svar. Vill också göra annat..liknande i tanken.
    och du! vi har bestämt oss nu. tapteterna. och beställt dem också. både till sovrum och vardagsrum. känns så himla fint..

    kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. Oj titta, så fint! Längtar till sommaren och havet när jag ser det fotot. Och din mamma, vilken grej, förstår att du är stolt :)
    Kram och ha en bra helg nu.

    SvaraRadera