måndag 19 november 2012

Första dagen på veckan.




Nu hänger månen där ovanför hans säng och jag försöker förbereda mig inför en spännande sak
nästa vecka.
Idag vaknade jag så där verkligen på fel sida, men jag blir glad när jag ser att vår tavelvägg
börjar komma upp.
När jag kände mig som argast tog jag fram mitt nya skrin från House Doctor och funderade över hur jag vill fylla det.
Nu ligger lilla J i mitt knä och har precis börjat le med hela ansiktet.
Då kan man ju inte vara ilsken längre.
 

3 kommentarer:

  1. Haha nej då blir det ju omöjligt att vara ilsken längre när en liten knodd ligger där med bulliga kinder och ler tandlöst :) Hmm..Det kanske är planerat från början, en plan med att de ska se ut just så för att det också är ganska jobbigt ibland med små barn :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag sugen på kattavlan från aprillaprill. Den såg så snygg ut tillsammans med flickan och fågeln-tavlan. Undrar var du köpt vykortet med dropparna och även pappersdekorationen från onsdagsinlägget? Den där fina som är veckad. Gillar verkligen dina vackra saker och bilder!

    SvaraRadera
  3. Ann-lousie

    ja precis:)
    kram!


    hej Anna!
    Och tack! Dropparna köpte jag på kvart interiör här i Göteborg och pappersbollen på Digulo - kolla hemsidorna.
    Så glad att du gillar mina bilder... ha en fin helg!

    kram Nanna

    SvaraRadera