torsdag 29 november 2012

Att köpa kamera.




 

 
Idag smakar téet äpple och citrongräs, jag kommer nästan i mina jeans igen och
barnmorskan säger att jag kan börja träna igen!
 
Dagens viktigaste uppgifter är att hålla hårt i lillan och klappa hennes rygg när hon
hostar sig alldeles röd. 
Och att höra mig för hos kunniga människor vilken kamera jag ska köpa.
Vad tycker ni?
En kamera som man kan ta riktigt bra bilder med,
en som håller länge och inte kostar skjortan...
 
Ps. Idag har fabriken temat "inredningsfoto". Det ska jag kolla in sen... finns säkert hur
mycket bra tips som helst på hur man tar bra inredningsbilder.
 
Nu måste jag rusa till förskolans föräldrafika.
Hej hej!

1 kommentar:

  1. hej du!
    jag säger någon modell utav canon, eftersom jag är canon fan!
    men är lite dålig på modeller...har en ganska gammal modell själv men den tar fortfarande väldigt bra bilder.

    lycka till!

    SvaraRadera