fredag 21 september 2012

Här inne.




 
Det känns som om det aldrig ska sluta regna.
Men här inne händer det bra saker.
 
Vi flyttade ett skåp från sovrummet till vardagsrummet.
 
Hittade världens finaste lilla växasäng på Blocket.
 
Ett köksbord också.
Fast det står inte på plats än. Vårt eget ligger ute på annons just nu.
 
Och bebissängen står där den ska även om det ska upp nåt fint på väggen.
 Det ska det förresten ovanför P's säng också om ni undrar.
 
Jag bläddrar lite i vårt gamla prospekt för att få inspiration.
 
Och så väntar jag något fint på posten.
Kan knappt bärga mig. hoppas det kommer idag.
 
Fin helg till Er.
 
Hej hej!
 

4 kommentarer:

  1. Hej, jag har precis hittat in hit till dig. Vilket fint ställe du har. Jag gillar både skåpet, den turkosa sparelefanten, pompom bollen, ja allt. Hit kommer jag igen!

    SvaraRadera
  2. Ni har det så fint hemma! Ljuvligt vitt skåp och fin liten hörna till bebisen. Önskar dig en fin fin helg! Stor kram härifrån./C

    SvaraRadera
  3. Vackert och väldigt inspirerande. Känna som ni är redo för lilla beisens ankomst. Kram fint att stöta på er idag, vi ses igen!

    SvaraRadera
  4. Hittade just hit. Oj så fint ni har det!

    SvaraRadera