söndag 15 juli 2012

Majorna.







Vi är hemma igen och jag känner att jag trivs. Lugnet. Att inte vara så där många människor på en gång. Att höra både fågelkvitter och känna stadspuls.
Sängarna är obäddade, tvättpåsarna svämmar över och jag har inte riktigt bestämt mig, men jag tror nog att jag gillar min nya lampa jag hittade på loppisen.
Semester.
Jag ska vara ledig
nu och fram till syskonet kommer. Och ett långt tag till så klart.
På dagarna planerar vi små utflykter. Fikar på dom bästa ställena och på kvällarna lyssnar vi på sommarprat och dricker te i soffan. Fint.

2 kommentarer:

  1. Fint. Skönt att du kan känna lugn. Önskar att jag också kunde göra det nu. Men jag hoppas att tiden råder bot. Det måste den göra.

    Jag gillar bilden på P och O, så fin. Hoppas ni får fortsatt fina dagar.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hello. Jättefint ni har fått det hemma. Du vet allt hur man får till det. Jag och Maya är nu hemma själva...snyft..långa fem veckor. Men det får bli en massa mys med vänner och familj. Vi ses snart, kramar

    SvaraRadera