tisdag 31 juli 2012

Första dagen hemma.


På morgonen var jag på en jobbintervju på det jobb jag haft i snart ett år. Jo, med min stora mage har jag samma chans att få jobbet som alla andra, säger chefen. Jag hoppas att han menar det.

På dagen var vi hemma hos Lotta och hemma-loppis-fyndade lite av varje. Vilken härlig människa! En sån som man skulle kunna prata mycket mer med.

Nu på kvällen har jag druckit te och babblat med lillebror i tre timmar. Så där som man gör när man inte setts på ett tag. Prat om allt som händer och hänt. Det som känns. Om livet och viktiga saker.

Där emellan gick vi promenad hand i hand upp och ner för en trappa.

1 kommentar:

  1. Detsamma :D
    Får vi göra om, kanske att vi köper din lampa som vi talade om. Maila bild och pris: dromma@dromma.se

    Kram på dig!

    SvaraRadera