onsdag 20 juni 2012

Sommarkväll.






Jag har varit gråtig hela dan på jobbet. Skulle kunna gråta när som helst men skärper mig och håller ihop. Vill inte gråta där.

Plockade med mig en fläderkvist på en regnig promenad. Och igår köpte vi massor av blommor till balkongen. Bra för själen när man är ledsen.

 Lobelia.
Petunia.
Smultronplantor.

Ikväll är jag ensam och dricker BEO äpple/grönt te på balkongen. Ett bra alkoholfritt tips faktiskt.

Snart midsommar och jag ska åka till en Ö och andas frisk havsluft med några fina människor jag längtar efter.

3 kommentarer:

  1. Vilken ö?? "Min ö"?? För jag kommer vara där.

    Kram vännen, såg ditt inlägg på min blogg och har svarat dig där. Vad söt han är lillkillen, en blivande liten trädgårdsdesigner kanske :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina somriga bilder!
    Hoppas du känner dig lite bättre idag och att tårarna inte trycker på lika mycket!

    SvaraRadera
  3. Längtar efter dig. Ses imorgon fina vän<3

    SvaraRadera