torsdag 28 juni 2012

Så var det över.






Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om. Satte mig vid ett fönster med utsikt över ån och åt hotellfrukost. Försökte distrahera orostankarna med en inredningstidning.

Sen följde ett laddat möte. Högt uppsatta människor i min bransch. Dom högsta.
Hjälp.

Och så bra det blev! Det här är säkert så osammanhängande att man inte fattar nånting. Jag varken orkar eller vill utveckla det här. Resultatet av själva mötet är att allt känns ungefär en miljon gånger lättare. Nu kan jag vara en glad mamma igen. Nu kan jag fokusera på den lilla bebisen i magen och bara vara ledig i lugn och ro.

Vi har firat med glass och jordgubbar på balkongen.

Hurra!

4 kommentarer:

  1. Jag fattar ingenting, men det spelar ju ingen roll. Huvudsaken är ju att allt ordnade sig till det bästa! :)

    SvaraRadera
  2. Du är suverän på att skriva berörande och gripande om något obegripligt. Härligt att det gick bra! Kramar i massor!

    SvaraRadera
  3. Heja, heja! Så himla skönt du. Jag är så glad för din skull att det gick såpass bra. Njut av jordgubbarna och sommaren nu.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Nanna. Jag fattar precis, gud så skönt. Grattis...leeeeeeeeeeedighet....sköna positiva tankar, sommar och glass. Kram vi ses, snart ledig.. (:

    SvaraRadera