söndag 3 juni 2012

Lördagsöndag.








I vardagsrummet står ett skåp lite sådär mitt i, ofärdigt. Jag har köpt färg och fågelknoppar och ska försöka hinna färdigt nästa helg.

Hela lägenheten doftar hundkex och liljekonvalj. Och så fina presenter jag fått från några nära jag har omkring mig.

Idag bjöd vi på brunch hemma. Syster och C, och det var en väldigt skön förmiddag men nästan inga fina bilder blev det.

Si o så, mamma! säger P lite när som helst och jag funderar över mina styrkor inför ett utvecklingssamtal med chefen imorgon.

Imorgon börjar min långjobbvecka och jag väntar med spänning på två paket som jag beställt.

2 kommentarer:

  1. Grattis! försökte ringa dig för några dagar sen. M är lite sen på kvällarna nu när det är ljust så jag hinner inte med så mycket kvällstid.

    SvaraRadera