onsdag 11 april 2012

Pom Pom.

Igår, när regnet öste ner, klickade jag in mig till Sofias affär - ni vet, den som är som en sagovärld som jag skulle vilja flytta in i om det gick. Jag beställde några fina saker som jag längtat efter ganska länge. Och jag hoppades så att det skulle hinna komma fram innan helgen eftersom det innehöll en liten present till en femåring. Och vet ni, idag kom paketet. Det var ju igår jag beställde det! Hon är makalös den där Sofia. Och allting är sådär lyxigt och fint inpackat, alltid med något extra, och det känns som födelsedag varje gång. Tyvärr hann jag inte fota, eftersom P var så ivrig och ropade "paket paket paket!" och ville riva och känna och titta på allt. Med i paketet låg bland annat en bunt silkespapper i färgerna ljus puder, puder och dusty green. Och nån kväll snart när jag är ensam och inspirerad ska jag göra mina Pom Poms. För dom är ju helt magiska.


Bild från Mokkasin affären

1 kommentar: